It is one of those films that leaves you on the edge of your seat much like The Dark Knight did, in that it feels like a rollercoaster, like you have no idea where the story will go. I have been told a summary of the movie, and I definitely don't want to spoil it, but if you think you know where it is heading, think again!
Catwoman is more in line with the comics than people think despite her not having a whip or cowl.
It's more character driven and less about looks. Bane is so frickin' ruthless it's bad, like Joker is crazy and does his crimes on a whim in any style; Bane is like a freight train and has the city bricking it.
Superbiz a écrit:Mouais. A mon avis, c'est comme quand RDJ qui dit IM3 est le meilleur film de super héros...
C'est histoire de faire un peu le buzz autour du film...
J'attends de voir
Dyo a écrit:Le film contiendra 1h de séquences filmées en IMAX... C'est le 1er film à dépasser ce cap symbolique
"Yes, our 3rd trailer will be out with The Avengers. We see this placement as a good strategic decision. We always want our trailers to be seen with films that people want to see — and a lot of people will be going to The Avengers! It will provide the best potential exposure for The Dark Knight Rises. It’s a big positive for everyone!"
Dyo a écrit:Le film contiendra 1h de séquences filmées en IMAX... C'est le 1er film à dépasser ce cap symbolique
NiradZedjati a écrit:Un executif de la Warner explique leur chois de mettre le trailer de TDKR avec Avengers..."Yes, our 3rd trailer will be out with The Avengers. We see this placement as a good strategic decision. We always want our trailers to be seen with films that people want to see — and a lot of people will be going to The Avengers! It will provide the best potential exposure for The Dark Knight Rises. It’s a big positive for everyone!"
Superbiz a écrit:Dio Brando a écrit:alors là je dis qu'il faut aller le voir au Gaumont Disney Village!!!
C'est de la VF
Superbiz a écrit:Dio Brando a écrit:alors là je dis qu'il faut aller le voir au Gaumont Disney Village!!!
C'est de la VF
Deyvrone a écrit:On peut se le faire une fois en VO a Bercy et une autre en VF a Disney Village pour ceux que ça tente. Perso moi oui, vu que je n'ai jamais vu un film en IMAX.
Harmoniak a écrit:Batman-News vient de retweeter un certain Alex Billington qui dit avoir vu 5 minutes de TDKR et qui affirme qu'Avengers ne pourra jamais l'atteindre !
Dyo a écrit:Harmoniak a écrit:Batman-News vient de retweeter un certain Alex Billington qui dit avoir vu 5 minutes de TDKR et qui affirme qu'Avengers ne pourra jamais l'atteindre !
Très sincèrement, même si c'est vrai, je me méfie de ce genre de déclarations balancées maintenant...
Et puis juger un film sur 5 minutes..?
Retourner vers The Dark Knight Rises
Utilisateurs parcourant ce forum: Aucun utilisateur enregistré et 3 invités